De TechniekFabriek heeft vrijdagavond de Zilveren Haring 2026 in Zutphen in ontvangst genomen tijdens de Haringparty. De Zilveren Haring 2026 wordt jaarlijks toegekend aan een persoon, onderneming of organisatie die zich op bijzondere wijze verdienstelijk maakt voor Zutphen. Dit kan gaan om het promoten van de stad, een culturele bijdrage of uitzonderlijk ondernemerschap.
De Haringparty, waarbij ondernemend Zutphen samenkomt om de komst van de Hollandse Nieuwe te vieren, vond voor de tweede keer plaats bij Dat Bolwerck.
Jan Duits nam de Zilveren Haring 2026 namens de TechniekFabriek in ontvangst. Hij sprak zijn dank uit aan iedereen die onderdeel is van deze reis en daar elke dag aan bijdraagt.



