Engeltherm WSV verwelkomt nieuwe voorzitter: Sven Tijmans volgt Max van Leeuwen op

Warnsveld, 25 oktober 2025 – Volleybalvereniging Engeltherm WSV heeft een nieuwe voorzitter. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 24 oktober droeg Max van Leeuwen na negen jaar het voorzitterschap over aan Sven Tijmans. Met zijn 28 jaar is Sven de jongste voorzitter ooit in de geschiedenis van de vereniging.

De wisseling markeert een bijzonder moment voor Engeltherm WSV. Max van Leeuwen was maar liefst 33 jaar actief binnen de vereniging, niet alleen als speler, maar ook in talloze vrijwillige rollen. Hij maakte deel uit van de Technische Commissie, was betrokken bij het jeugdkamp, stond als trainer en coach langs de lijn en leidde de vereniging als voorzitter de afgelopen negen jaar met toewijding en passie. De vereniging spreekt haar grote waardering uit voor zijn enorme inzet en blijvende bijdrage aan het Warnsveldse volleybal.

Met Sven Tijmans aan het roer kiest Engeltherm WSV voor vernieuwing én continuïteit. Sven is al acht jaar bestuurslid, was de afgelopen jaren penningmeester en speelt zelf in Heren 1. Zijn enthousiasme, betrokkenheid en frisse blik maken hem de juiste persoon om de vereniging verder te laten groeien. “Engeltherm WSV is een prachtige club waar sportiviteit, plezier en saamhorigheid centraal staan. Ik kijk ernaar uit om samen met onze leden verder te bouwen aan de toekomst,” aldus de kersverse voorzitter.

Engeltherm WSV is een jonge en groeiende vereniging met zo’n 300 leden, waaronder 5 seniorenteams, 5 recreantenteams, 10 jeugdteams, 50 minileden en de bijzondere groep ‘Specials’: mensen met een verstandelijke beperking die met veel plezier iedere week komen sporten. Daarnaast organiseert de vereniging op zondagochtend de Sportspeeltuin, waar kinderen van 2 tot en met 6 jaar samen met hun ouders spelenderwijs kunnen kennis maken met sport en bewegen. De vereniging traint en speelt in Sporthal De Kei in Warnsveld, waar sinds maart 2025 ook de kantine in eigen beheer is.

Met de overdracht van de voorzittershamer kijkt Engeltherm WSV vol vertrouwen vooruit. De vereniging bedankt Max van Leeuwen hartelijk voor zijn jarenlange inzet en verwelkomt Sven Tijmans als nieuwe voorzitter met veel enthousiasme.

Bekijk ook

Statiegeld bulkmachine officieel geopend bij FlexBak in Zutphen

Statiegeld bulkmachine officieel geopend bij FlexBak in Zutphen

Bij FlexBak Aanhangerverhuur in Zutphen is de eerste statiegeld bulkmachine van de stad geopend. In één keer meer dan 100 verpakkingen inleveren. De statiegeld bulkmachine is vanaf nu dagelijks te gebruiken bij FlexBak Aanhangerverhuur aan de Pollaan 2 in Zutphen.

Bagels and Beans Zutphen zoekt franchisenemer

Bagels and Beans Zutphen zoekt franchisenemer

Wie droomt van een eigen horecazaak in het hart van Zutphen, krijgt binnenkort de kans om een kijkje achter de schermen te nemen bij de nieuwe vestiging van Bagels & Beans Zutphen. Bagels & Beans zoekt een franchisenemer voor deze locatie en organiseert op 29 juni een open huis voor iedereen die nieuwsgierig is naar het franchiseconcept én het karaktervolle pand aan de Beukerstraat. Tijdens dit open huis kunnen geïnteresseerden zowel het pand als de formule van dichtbij ontdekken.

TechniekFabriek Zutphen wint Zilveren Haring 2026

TechniekFabriek Zutphen wint Zilveren Haring 2026

De TechniekFabriek heeft vrijdagavond de Zilveren Haring 2026 in Zutphen in ontvangst genomen tijdens de Haringparty. De Zilveren Haring 2026 wordt jaarlijks toegekend aan een persoon, onderneming of organisatie die zich op bijzondere wijze verdienstelijk maakt voor Zutphen. Dit kan gaan om het promoten van de stad, een culturele bijdrage of uitzonderlijk ondernemerschap.